Pages

Tuesday, December 30, 2008

saje2 jalan2=)






hehehe...
3 hari berturut-turut ke KB...ak sebenarnya nk cari kasut utk sukan ble dah masuk semula maktab..cite2 bkan calang2 skrang ni..org beli kasut kat al-ikhsan kte pon nak jugak...mane bleh..!!ak tengok kat ikhsan tue harga duk men atas drpd RM 80 ke ats je...huh, xlawan setare tue...!!!bersama payek n pok loh .KFC sekali!!haha, jarang2 sekali balik kna belanje lah KApten LOh...hahaha..1st day...mision failed ..xjumpe2..ari kedua pon sambil2 nk cri UOX utk adk aku bersama along, che yie , n che ct, sambil2 cari kasut, xberjaya jgak...
HARI KEJAYAAN..!!(3rd Day)

hahaha...berpakaian mmang xprepare pon...macam nak pi alih lembuku saje.pakai kasut bot.haha.guraw je..amek motor terus ke KB...hujan lebat otw seolah2 memahami hasrtku yang menggunung tue...akhirnye berjayalah ak mebeli kasut sukanku..hrap tahan lame la.orang kat dah masuk Tahun 1 makin lasak ckit..BIG lah...hahaha

BBQ....
haha..melucukan..on da spot punye plan....walaupun 5 orang je, ttap jalan lah!!mat ijat, pok loh, jaha, payek, n ak sendiri...berbaralah ayam2 dibakar shabat2ku itu...ombak yang begitu ganas di kala malam dengan angin kuat hari menyebabkan terasa indahnye berbabique di waktu malam,...hahaha

jika hari ini, kamu seorang doktor yang cbuk melakukan pembedahan,
jika hari ini kamu seorang tentera yang gah mempertahankan negara,
jika hari ini kamu seorang akauntan yang mengawal ekonomi negara,
jika hari kamu seorang pakar komputer yang begitu arif dengan teknologi...
semuanye berasal dari jasa seorang guru di kg kemudi bchok,kelate...cg didiey tua..hahahahahah..

marah btol2 my bestfren ble ak bagi sajak tue!!! kenyataan yang xbleh dnafikan..haha

2 comments:

z a t i e h u s s i n said...

kah kah. sajak yg mengharukah. kah kah kah *sampai tegolek-golek*

MuJahId_DidIeY said...

hehehe...
hiperbola setaro tue...