Pages

Saturday, December 6, 2008

dlu len skrang len...=)

berjumpe lagi kte di arena membblog ni..
hehehe/...rasenye i don't knw ape sebenarnye yg ak nak tulis ni..tapi esk dah nak sambut Hari Raya KOrban 1429 ...moga2 dengan kekuasaan MU ya Allah berilah kekuatan kpda seluruj umat Islam yng menerima jemputan ke rumahMU..insya-Allah..

n esk sekali lagi ari raye ni angoh tdak berada di umah...huhuhu...terdetik kadang2 rase dihati nk jumpe n nk beraya bersama mcam dlu2...bersalam-salaman n bermaaf-maafan..n tahun ni rasnye dah xde masalah utk songkok...kalau ade pon, xleh gi juga ke pekan jelawat...cz mama tak bagi...nanti accident ag..hehe..just in memoy,,..b;e ditanya papa kenape motornye nampak kesan pecah, mulalah mencari alsan yang terus terang menipu..hehe..mintak maaf buat papa n mama...

k pagi ni ada program tersendiri..klinik bachok...mok(nenek), pok yan, azam,akan menerima rawatan..hehe.k salam...

3 comments:

ee_zafrullahafham said...

salam..
urm kali ni tak dpt raya kat umah lagi..lagi teruk kali ni ada kelas..direct dari kul 9pg hingga 12tghari...nak tinggal kelas exam dah dekat..tapi rasa nak gak gi solat raya kat malaysia hall...y dibuat kul 9.30pg...

tapi skrg musim exam...walaupun ee punya lmbt lagi tapi debaran telah lama terasa...

hohoho teringat kisah nekad nak beli songkok. langgar budak ppuan y baru nak blaja naik moto...belok brek kaki...papa hampir terbabas masuk relung tembakau sbb tak jumpa cari brek kaki...hahahah....

apa2 pun, selamat hari raya...maaf zahir batin jika ada apa2 salah silap....kirim salam kat smua...

wassalam

nurulezzati MS said...

xpelah dd. kurang satu, tambah 4 lagi.mukhsin sally boboy and kimie :)


selamat hari raya aidil adha.

daripada : Puteri Ezzati

MuJahId_DidIeY said...

insya-Allah...
usaha senantisa dan tdak berputus asa..
insya-Allah dengan doa yg tdak putus, kejayaan pasti tiba...hehe
knagan2 yng tdak luput dingatan..

hai..puteri sengal..
kau dkat2 raye pon nak sengal kan..
mukhsin say hi kat kau lah!!!