Pages

Monday, December 13, 2010


grrggghhh...wassup..SOHOK here! check it out!saya adik Mail..=)


salam ta'ruf..saya Mail...


Selamat datang.....=)


Pagi sudah menjengah tiba memasuki
14 Disember 2010....
17 Nov-14 Disember 2010
Sedar xsedar sudah hampir sebulan aku bercuti di teratakku di desa terchenta ini.....

ada pengisian masa walaupon banyak tidur....
pagi bangun kalau xsambung tidur aku pi bli nasi berlauk,

kemudian memesin rumput,bagi lembu makan dan membakar sampah....
PETANG TIDUR! heheh.....
kemudian malam di kedai
di tepi pantai( Kedai We Pa)
bersama saing2 sayerrrrr!.....
balik tengok FB, pastu terus tidur....
begitulah rutin harian saya.....

Adikku , Amiri sudah selesai mendududki SPM...
yeaaahhh....!!
BELIAU akan mengetuai tugasan

membasuh pinggan dan menjemur kain...
maklumlah seorang sahaja PUTERI yang SIHAT
dalam kalangan
adik beradikku ini.
s0, xleh nak harapkan
yang seorang itu sahaja...
RASAKAN !

setelah lama diberi pengecualian....hahha

Hari ini aku mendapat seorang binatang
peliharaan baru....
NAma?
xditentukan lagi.....
moga2 dia bakal menceriakan
lembu
yang sedia ada Mail dan Sohok.....

Selamat berkongsi makanan
dalam memakan rumput dan junkfood( dedok) .....

0 comments: